Lidé pracující s informacemi to mají s výběrem dobrých nástrojů těžké. Hodně novinářů, kreativců, ale i právníků a obchodníků si v posledních letech oblíbilo kompaktní černé diáře se značkou Moleskine. Tradiční design (podobné notesy používali třeba Ernest Hemingway nebo Pablo Picaso, přestože nešlo o stejnou značku) člověku může dodat potřebnou inspiraci k vyčerpávající kreativní práci.
Nejlevnější variantou jsou tři malé sešitky s měkkou vazbou, které koupíte za zhruba 120 Kč. Pořádný diář s pevnou vazbou a praktickou gumičkou bránící otevření v tašce vás přijde na více než 300 Kč. Za design se zkrátka platí.
Diář Moleskine koupíte v dobrých knihkupectvích v krajských městech, nebo na internetu.
Nejlevnější variantou jsou tři malé sešitky s měkkou vazbou, které koupíte za zhruba 120 Kč. Pořádný diář s pevnou vazbou a praktickou gumičkou bránící otevření v tašce vás přijde na více než 300 Kč. Za design se zkrátka platí.
Diář Moleskine koupíte v dobrých knihkupectvích v krajských městech, nebo na internetu.
Celkové hodnocení: | |
---|---|
Originalita: | |
Dostupnost: | |
Akčnost zážitku: | |
Oblíbenost: | 28775 x přečteno |
Cenové pásmo: | 101-500 Kč |
Vložit nový | Příspěvků (1) | Účastníků (1) | od 07.06.2009 |